ייעוץ ופיתוח ארגוני

חלקו הראשון של תהליך הייעוץ מתחיל בסקירה שיטתית של הארגון או המחלקה, בשיתוף פעולה של המנהלים והעובדים לאפיון הצרכים בחברה.

השיטה העיקרית בה אנו משתמשים בתהליכי קבלת ההחלטות הנה Lean Management, גישת הניהול הרזה.

גישה זו מתחילה ברעיון המרכזי בו כל ארגון, וכל פרט בתוך הארגון, צריך לבחון כל פעולה וכל תהליך (יצרני או שירותי, פנימי וחיצוני) מתוך נקודת מבטו של הלקוח. על ידי כך ניתן לזהות פעולות בזבזניות אשר אינן מוסיפות ערך ללקוח ולפעול, תוך יישום כלים וטכניקות מתודיות שבשיטה, לצמצום וסילוקן של הפעולות הבזבזניות במערכת.

ייעוץ-לאירגונים-וחברות

הניהול הרזה מתמקד בשיפור ביצועים בתהליכים ארגוניים על ידי זיהוי הפעולות בעלות הערך בעיני הלקוח. תוך שימת דגש על עלות תועלת והתייעלות.

המוטו של השיטה היא שיפור מתמיד!

שירותי הייעוץ של קלארו כוללים:

  • יעוץ לשיפור תהליכי עבודה.
  • התאמת מערכות לתהליכי עבודה ואפיונים מתאימים.
  • פיתוח וליווי מנהלים, מחלקות וצוותים.
  • ליווי בתכניות עבודה.
  • ניהול שינוי תוך הבאת העובדים והמנהלים לשיתוף פעולה מלא עם הרבה התלהבות וביחד.
  • שיפור השירות ללקוח – יעדי זמינות, איכות, שביעות רצון, חווית לקוח ויעילות.
  • אפיון שיטות מדידה ותגמול בעולם המכירות, התפעול והשירות.
  • משאבי אנוש: הגדרות תפקיד, אפיון תפקיד, תהליך הגיוס, בניית הדרכות תואמות תפקיד וכו.
  • מנטורינג למנהלים לשיפור ביצועים בשיתוף פעולה מלא.
לבירורים חייגו! דילוג לתוכן